July 2012 Bike of the Month Winner Announced!

RideCBR.com Forums RideCBR Contests & Promotions RideCBR.com Bike Of The Month Contest July 2012 Bike of the Month Winner Announced!

This topic contains 14 replies, has 10 voices, and was last updated by Profile photo of admin admin 6 years, 3 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #14580
    Profile photo of admin
    admin
    Registered Member
    RideCBR Guru
    Points: 127,337

    And the winner is…

    @cbrguy78!

    #14584
    Profile photo of qteter
    qteter
    Registered Member
    RideCBR Newbie
    Points: 509

    Congratssss

    #14590
    Profile photo of anubisphoenix00
    anubisphoenix00
    Registered Member
    RideCBR Newbie
    Points: 401

    @cbrguy78 congrats man you built a very good looking cbr

    #14594
    Profile photo of spdygak
    spdygak
    Registered Member
    RideCBR Guru
    Points: 37,055

    Congrats!!

    #14600
    Profile photo of cbrguy78
    cbrguy78
    Registered Member
    RideCBR Regular
    Points: 2,452

    Thank you all guys! I sure do appreciate the votes which means that my hard work was appreciated. That’s all that matters is that my bike is different & I did the work myself & not some shop! The other bikes this month were very tough competition! I’m just glad that I entered this month since @MACtacular says he has already won next months BOTM, lol. Once again, I really appreciate it… Just to let y’all know, my bike has been nicknamed “White Mamba”!!!

    #14602
    Profile photo of dubv
    dubv
    Registered Member
    RideCBR Guru
    Points: 46,040

    Congrats

    #14605
    Profile photo of cbrguy78
    cbrguy78
    Registered Member
    RideCBR Regular
    Points: 2,452

    Dave C.:
    Congrats

    Quote


    Thx bro! You have a great looking bike yourself!

    #14624
    Profile photo of inkslingerxx
    inkslingerxx
    Registered Member
    RideCBR Guru
    Points: 13,628

    Congrats man very well done.

    #14698
    Profile photo of seahorsesylv
    seahorsesylv
    Registered Member
    RideCBR Addict
    Points: 6,686

    Congrats!!

    #14714
    Profile photo of jesssssss
    jesssssss
    Registered Member
    RideCBR Regular
    Points: 1,805

    Congrats! You deserve it, it looks amazing!

    #14727
    Profile photo of shawnsay
    shawnsay
    Registered Member
    Training Wheels
    Points: 173

    Congrats. Bike looks awesome. Gotta put a Honda decal on it somewhere though. Haha

    #14734
    Profile photo of cbrguy78
    cbrguy78
    Registered Member
    RideCBR Regular
    Points: 2,452

    Shawn Richard:
    Congrats. Bike looks awesome. Gotta put a Honda decal on it somewhere though. Haha

    Quote


    Thanks man! Yeah I still have the CBR on the sides, but I also have the Honda on the lower section of the windscreen! What I need is a ridecbr.com sticker, lol

    #14766
    Profile photo of admin
    admin
    Registered Member
    RideCBR Guru
    Points: 127,337

    Now you have enough points for as many stickers as you want ;-)

    #14830
    Profile photo of cbrguy78
    cbrguy78
    Registered Member
    RideCBR Regular
    Points: 2,452

    Admin:
    Now you have enough points for as many stickers as you want ;-)

    Quote


    Heck yeah bro, lol

    #14832
    Profile photo of admin
    admin
    Registered Member
    RideCBR Guru
    Points: 127,337

    Sending out stickers tomorrow. Get your order in! lol

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)

You must be logged in to reply to this topic.